Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért zabálja a mobilnetet a...

Miért zabálja a mobilnetet a telefonom?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

A következő a problémám: A Safari nagyon durván eszi a mobilnetet pár hónapja. Megnyitok egy oldalt, és ugranak a 100 MB-ok. Nem nézek videókat, van reklámblokkolóm, és nagyméretű képeket sem nyitok meg. Nem netezek sokat, kb hírolvasásra használom. Valamint tegnap kb 6x megnyitottam a webes Gmail felületet, és ugrott 300 MB. Pedig csak pár szavas maileket kaptam, melléklet nélkül.


Nem tudjátok, mitől lehet ez? Nagyon aggasztó, mert pár nap alatt elfogy a 2 giga netem, aminek ugyanennyi használat mellett hónapokkal ezelőtt a fele megmaradt. A beállításokban nem találtam semmit.


Telekom, iPhone 8 Plus, iOS 11.3.1


Köszönöm előre is!



2018. ápr. 27. 18:10
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
A háttérben nem futott valami frissítés vagy valami?
2018. ápr. 27. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
17%
A telekomra mindenki panaszkodik, ok nélkül fogy a pénz, a net. és senkinek nincs ötlete, miért. volt hogy fel se vettem a telót, még is lement róla 300 ft. na akkor feladtam, azóta vodás vagyok.
2018. ápr. 27. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Nem, semmi nem futott a háttérben. Mobilhálózatnál beállításoknál látom, hogy a Safari zabálja a Mb-okat. :/ És nem hiszem, hogy valami a telefonnal van, mert az előző 5S-mel is ez volt már.


Direkt növeltem a mobilnet keretemet, de hát ez sem segített. :( Ha tényleg a Telekom csinálja, k@pja be! :(

2018. ápr. 27. 19:13
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Használj Operminit
2018. ápr. 27. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Egy másik fórumon a Chrome-ot ajánlották, most kipróbálom azt. De nem hinném, hogy böngészőgond lenne, mert hónapokkal ezelőtt semmi gond nem volt vele. Illetve gondolom, akkor mindenkinél lenne ez a probléma. :(
2018. ápr. 27. 20:20
 6/12 anonim ***** válasza:
Rossz a telefonod.
2018. ápr. 28. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Akkor ez már a második rossz telefonom zsinórban. Szóval nem, nem ez a baj, az biztos.
2018. ápr. 28. 13:11
 8/12 anonim ***** válasza:

Kezdd el piszkálni a szolgáltatót. Ha elég lelkiismeretesen cseszegeted őket, lehet hogy csinálnak valamit.

Amúgy köcsögök, ha valamibe energiát kell fektetniük, azt sokadszorra csinálják csak meg, akkor is, ha rohadtul illene, mert konkrétan szar miatta a szolgáltatás.

2018. máj. 26. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Üzleti csomagban vagyok, és a csomagból van egy kapcsolattartó. Csak vele hajlandó beszélni az üzletkötő. Írt e-mailt már erről neki, de semmi érdemleges válasz nem érkezett. Ha ügyfélszolgálatot hívom, vagy az üzletbe megyek, mindig azt a választ kapom, hogy ők nem tudnak intézni ezzel kapcsolatban semmit... :(
2018. máj. 26. 18:07
 10/12 A kérdező kommentje:
Amúgy kipróbáltam más böngészőket is, azok is ugyanúgy zabálják a netet.
2018. máj. 26. 18:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!