Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Rengeteg problémám adódott a...

Rengeteg problémám adódott a Pannonnál 1 hónap alatt új előfizetőként. A családi csomagot nem mindenki veheti igénybe, csak erről elfelejtettek tájékoztatni. És nagyon sok mindenről. Hol tehetek panaszt?

Figyelt kérdés
Ez igen költséges hónap volt, mindent megtettek, hogy minél többet fizessek. Írtam levelet az ügyfélszolgálatra, de nem reagáltak. Hova forduljak, ahol foglalkoznának a témával? Nem hagyom annyiban, mert anyagilag nagyon megkárosítottak. Mást is szívatnak, vagy csak mi vagyunk ilyen balekok?
2010. jún. 11. 21:39
1 2
 11/16 A kérdező kommentje:
Igen, kaptam, kaptunk sms-t. 2 napig élt a szolgáltatás. Ezért fizettünk 2 x 930-t. Utána névátírás történt (csatlakoztam egy régi pannonoshoz), vártuk az sms-t és nem jött. 1 hét múlva érdeklődtem, hogy még nem történt meg a névátírás? Válasz: de már egy hete (pár órán belül megcsinálták),de az sms nem jött. Aktiválhatnak most is, de az csak 2 hétre szól, és ez 4 x 930. Jó, legyen. Még két hétre is megéri kifizetni. " Hááááát ez nem megy." Akihez csatlakoztunk, annak olyan csomagja van, hogy ő nem veheti igénybe a családi csomag szolgáltatást. Csomagot kell váltania, de ezt majd csak akkor teheti meg, ha letelik az 1 hónapos időszak, vagyis számlazárás után. Azt hiszed, hogy nem próbáltam meg mindent? Most várakozunk. És ma kapom az sms-t, hogy fizessek 45000 előleget, mert lekorlátoznak. Az ő hibájukból lett ennyi a 4 számla összege. Ennél a cégnél mindenki tájékozatlan. Szerinted nekem mit kellett volna tennem, hogy elkerüljem ezeket a kellemetlenségeket?
2010. jún. 11. 22:49
 12/16 A kérdező kommentje:
Most ezt komolyan gondolod? Tudom mennyi 4 x 930. De nem csak a családommal beszélek és a többiek sem. Ezért viszonyítottam a két összeget. Ha lenne családi csomag, akkor a feléből megúszhatta volna a CSALÁD! Nem én egyedül!
2010. jún. 11. 22:52
 13/16 A kérdező kommentje:
A 4 x 930 csak kártyás előfizetés esetén jöhet szóba, ha CSAK a családdal beszélek. De ez a verzió eleve kizárt, mert 4 számlás előfizetésről van szó. (A számlás előfizetésnek azért oka van). 4 kártyás is lehet egy családi csomagban? Én úgy tudtam, hogy kell egy előfizetéses. Tényleg tájékozatlan vagyok... és nem való nekünk a pannon. Ez csak értelmiségi embereknek való, akik tudnak számolni. Meg annak, aki rájuk borítja az asztalt. 3 új előfizetésből csak 1-hez adtak ajándék feltöltőkártyát. Miért? Azt mondták, hogy még ennek is örülhetünk, mert nem járna. A másik ügyfélszolgálat kiadta volna, mert szerintük jár, de már nem azon az ügyfélszámon voltunk a névátírás miatt. Ez két nappal később történt. Akkor most mi a szabály? A rendszerhibából is volt részünk, kétszer is. Amit aláírtunk szerződést az olyan esetre nem vonatkozik, amikor a cég hibázik. 6 órakor leáll a rendszer???? A másik ügyfélszolgálat szerint nincs ilyen. Több napig jártam be, mert mindig várni kellett 1-2 -3-4 napot, hogy valamit meg tudjanak csinálni. Szerinted ezért fizet az ember a mai számítógépes világban?
2010. jún. 11. 23:11
 14/16 anonim ***** válasza:
Mielőtt csatlakozok valakinek az ügyfélszámához,azzal a céllal,hogy vele és másokkal eggyütt igénybe vegyem a családi (vagy akármilyen) csomagot,először megkérdezem az illetőt,hogy ő igénybe veheti-e a kiszemelt szolgáltatást.Nem bonyolult!
2010. jún. 11. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 A kérdező kommentje:
Szerinted egy ügyfél (akihez csatlakozok) honnan tudta volna, hogy lehet-e? Az ügyfélszolgálaton elmondtuk, hogy mit akarunk (családi csomagot!!!). Két hét után, 20. próbálkozásra az egyik ügyintézőnek sikerült rájönnie, hogy a csomag miatt nem lehet. Addig csak hitegettek, mindig várni kellett valamire. Nem kérdést tettünk fel, hanem mondat formájában elmondtuk, hogy mit akarunk. A lehetséges kizáró okot nekik kellett volna tudniuk. Elejétől fogva azt kellett volna szajkóznom, hogy de biztosan igénybe vehetjük ezt a szolgáltatást? De biztos? Mert olyan megérzésem van, hogy nekünk ez nem működik. Sajnos a 7. érzékem nem volt szolgálatban. Az ügyintéző szerint a legjobb csomagja van az illetőnek, és nem érdemes váltania! Nem akkor kellett volna ennek kiderülni? Ne mond már, hogy hibás vagyok! De a válaszaidból biztosan fognak tanulni mások is. Tipikusan olyan ember vagy, aki mindig megmagyarázza, hogy a másik a hibás.
2010. jún. 12. 05:35
 16/16 anonim ***** válasza:

Első vagyok.

Sajna pontosan értem, miről ír a kérdező, mert én is 10 éve vagyok Pannonos. Az hagyján, hogy állandóan jönnek azzal, hogy én hűséges vagyok, ezért ők jók lesznek hozzám (ezt is csak szóban, és olyan hangnemben, hogy egy darab sz@rnak érzem magam), de ráadásul rendszeresen alulinformálnak. Anno előfizetésről akartam átállni kártyás feltöltős rendszerre, és ott orrba-szájba szívattak. Kezdjük ott, hogy nem azokat a percdíjakat mutató szórólapot mutatta meg az ügyintéző, amit végül kaptam... És ugye nem én jártam jól, ezt mondanom sem kell. Önhatalmúlag áttesznek egy drágább csomagba, és neked belehazudják az arcodba, hogy ők nem csináltak ilyet. Közben az üzletvezető hátul (az ügyintéző mögött) támasztja a pultot és gúnyosan mosolyog.

Ráadásul az önhatalmú csomagváltás 3Xfordult elő, csak onnan vettem észre, hogy mintha hamarabb fogyott volna el a pénz a kártyámról...

Aztán a hűségemért felajánlottak egy egész jó készüléket harmadáron. mondanom sem kell, az apróbetűből végül kihámozódott, hogy mindössze 2ezer forintot engednek belőle, mert NEKEM csak annyi jár. A teló 40e körül van. Akkor miért hívtak be péntek reggel külön ezért a "kihagyhatatlan ajánlatért"? :)


Én ugyan nem értek a családi kedvezményhez, és nem olvastam végig egyik ezt boncolgató kommentet sem, mert belekavarodok, de tény, hogy igenis átb@sszák az embert, hülyének nézik, megalázzák, lekezelik, és minden egyéb...

Igazat adok a kérdezőnek abban, hogy menekül. Elhiszem, hogy vele is így bántak, mert mindenki így jár előbb-utóbb. Én csak azért nem szedem a lábam, mert még van vagy 3 hónap hűségem, esküszöm, kivárom, kapok-e valamit. Már csak röhögni járok a Pannon üzletekbe, másért nem érdemes.


Más mobilszolgáltatóhoz még soha nem tartoztam, nem tudom, ott mi van, de szétnézek, és váltok a nyár végén.

2010. jún. 12. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!