Egy csomó vezeték nélküli vonalas telefon úgy romlik el, hogy minden működik rajta, csak a kijelzője nem. Ez miféle típushiba, mi van a háttérben?
Fordítva gondolkodsz:
Amiket a jófogáson látsz, azért kerültek eladásra, mert kezdett tönkremenni a kijelző, vettek helyette másikat.
Mennyit láttál? 10-et? 20-at? Netán 50-et?
És kb. hány vezeték nélküli telefon lehet használatban a lakosságnál? 10.000? 20.000? Lényeg: te a teljes mennyiség statisztikai hibaszázalékánál is kevesebbet láttál tönkrement kijelzővel.
Nekem itthon több mint 15 éves telefonok vannak, a legeslegelső Panasonic DECT rendszerű készülékek. Kijelzőnek semmi baja, az egyikben kellett billentyűzetgumit cserélni.
"Amiket a jófogáson látsz, azért kerültek eladásra, mert kezdett tönkremenni a kijelző, vettek helyette másikat."
Pont erről van szó, hogy a Jófogáson olyanok vannak, amiken kezdett tönkremenni, vagy tönkrement valami, de nem feltétlenül a kijelző. Viszont amiket találok, annak 90%-a olyan, aminél a kijelző ment tönkre! Ezért a kérdés. Lehet az, hogy a dokk ment tönkre, vagy valamelyik gomb, vagy a softver, vagy sok más, de valamiért mindegyiknek a kijelzője ment tönkre, és ráadásul különböző márkák.
"Lehet az, hogy a dokk ment tönkre, vagy valamelyik gomb, vagy a softver, vagy sok más, "
Igen, és mivel ilyen hibák miatt használhatatlanná válnak, senkinek se jut eszébe eladni, de főleg megvenni sem. A kijelző hibást meg nem szereti senki, de bízik benne hogy hátha még el lehet passzolni és pótolni egy új árába.
Így az elméleted nem reprezentatív.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!