Mi lehet a hiba? Adott egy független Xiaomi redmi A5 telefon. Eddig Vodafone-os előfizetéses kártyával használta a feleségem. folytatás lent.
Szolgáltatót váltottunk (telenor) számhordozással. Kaptunk új kártyát, amit be is tettünk a készülékbe. Teljesen jól működik, kb 20 percig.
Kb 20 perc elteltével nem tudunk hívást indítani és ha megpróbálom felhívni ki sem cseng. Az én telefonom és az én új telenoros kártyám szépen működik. Bementünk a szolgáltatóhoz és elmondtuk, hogy milyen problémánk van, erre mondta a nő, hogy automata vagy kézi hálózat van beállítva? Mondtam, hogy automata. Mondta, hogy állítsuk kézi 3G-re és működni fog. Átállítottam, akkor valóban működött. Ahogy hazaértünk (kb 20 perc) már megint nem tudtam hívni, meg ő sem engem. Ma átraktam az én telefonomba , de 20 perc után itt is használhatatlanná vált. Valaki találkozott ilyen hibával? Ha igen, akkor talált rá megoldást?
Ha nincs megoldás, akkor kérnem kell kártya cserét 5100 forintért? Még használni sem tudtuk...
Előre is köszönöm a válaszokat.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, holnap megyünk a telenorhoz, de előre félek, mert ha ugyanaz a nő lesz, akkor megint le akar majd rázni. Ebben az esetben kérni fogom, hogy szóljon a főnökének.
Amúgy azóta a kollégám telefonjában is kipróbáltuk, azon is produkálta a hibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!