Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a teendő, ha ilyen probléma...

Mi a teendő, ha ilyen probléma miatt nem tudok mobil internet csomagot rendelni?

Figyelt kérdés
lemondtam az előzőt, és újat szeretnék rendelni, már le is telt a 30 nap, ami után lehetne már, hiszen semmilyen más szolgáltatás nem gátolja ezt. Elküldtem a megfelelő szót sms-ben, de az a szöveg jött vissza, hogy: "Kérjük, hogy a hangposta szolgáltatás bekapcsolása előtt a roaming szolgáltatást kapcsolja ki." Ki van kapcsolva a roaming a -ROAMING szóval. A hangposta viszont be van kapcsolva kizárólag ez miatt a +HANGPOSTA szóval. De nem is értem miért kellenek ezek ahhoz hogy internetet rendeljek. Mi a megoldás erre? előre is köszönöm a segítséget.
2018. febr. 9. 19:11
 1/2 anonim ***** válasza:
A megoldás az, hogy felhívod az ingyenes telefonos ügyfélszolgálatot és megnézik, mi a gond.
2018. febr. 9. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező, gondolom krumpliért sem a henteshez mész, kifliért meg a zöldségeshez.

Ebben az esetben ahogy előttem is írták, a szolgáltatóval kell egyeztetned, ugyanis mi nem tehetünk az ügy érdekében semmit, ezen a tanácson kívül.

2018. febr. 9. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!