Miért nem tudok hívást indítani a hagyományos mobiltelefonomról?
Saját hívóazonosító elküldése
Nyomjuk meg a Menü gombot, válasszuk a Beállítások, Hívásbeállítások és a Saját hívóazonosító
küldése menüpontot. Ha ez a funkció Be állapotban van, az általunk hívott elõfizetõ készülékén
megjelenik a telefonszámunk (hálózati szolgáltatás). Ha a Hálózati beállítás lehetõséget választjuk ki,
akkor a szolgáltatóval megállapodott beállítás lesz érvényes.
Ezzel lehet gond egyes készülékeken.
Kimenõ hívások vonala A kimenõ hívások vonala hálózati szolgáltatás, amellyel választhatunk az 1. és a 2. elõfizetõi vonal között a kimenõ hívásokhoz. Nyomjuk meg a Menü gombot, válasszuk a Beállítások, Hívásbeállítások és a Kimenõ hívások vonala menüpontot. Ha a 2. vonal pontot választottuk, de nem fizettünk elõ erre a hálózati szolgáltatásra, akkor nem tudunk hívásokat lebonyolítani. Mindemellett, tekintet nélkül a kiválasztott vonalra, mindkét vonalon fogadhatunk hívásokat. Ha a SIM-kártya támogatja, a Lezárás lehetõség kiválasztásával megakadályozhatjuk a vonalválasztást.
A rendelkezésre állással kapcsolatos bõvebb információkért forduljunk a hálózat üzemeltetõjéhez vagy
a szolgáltatóhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!