Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudok hívást indítan...

Miért nem tudok hívást indítani a hagyományos mobiltelefonomról?

Figyelt kérdés
A hagyományos, régi típusú mobilt szeretem, nem akarok másfélét, ezért beszereztem egy pont olyat, amilyenem eddig is volt, mert nagyon meg vagyok vele elégedve, csak a régi telóm így tizenakárhány év után már alig volt használható. A teljesen új teló is Nokia 3100-as, minden klappol rajta, vele, egyetlen aprócska problémát leszámítva. Nem tudok valamiért hívást kezdeményezni. A hívás rendesen elindítódik, látszólag majdnem "kicsörög", viszont mégis azt jelzi ki hirtelen, hogy a hívott foglalt, ami természetesen nem igaz, mivel direkt olyan telefont hívtam családon belül, melyet épp nem használtak (és itt van mellettem). Kipróbáltam rajta mindent, minden más megfelelően működik, hívást is tudok fogadni, sőt sms-t is tudok róla küldeni, ami rendben meg is érkezik. De miért nem tudok indítani kimenő hívást? Valami beállításos dolog lehet, csakhogy nem tudom, mit kellene átállítani a telóban, hogy hívni is tudjak. Rémlik még homályosan, hogy anno a régi telómnál is volt ilyesmi első használatbavételkor, aztán beállítások változtatásával megoldódott a dolog. Azonban sajnos nem emlékszem rá, hogy mit, hol, hogyan kellett rajta ehhez beállítani, mert már nagyon rég volt! Tudna valaki segíteni érdemben? Nagyon köszönöm előre is!

2018. jan. 31. 18:16
 1/2 anonim válasza:

Saját hívóazonosító elküldése

Nyomjuk meg a Menü gombot, válasszuk a Beállítások, Hívásbeállítások és a Saját hívóazonosító

küldése menüpontot. Ha ez a funkció Be állapotban van, az általunk hívott elõfizetõ készülékén

megjelenik a telefonszámunk (hálózati szolgáltatás). Ha a Hálózati beállítás lehetõséget választjuk ki,

akkor a szolgáltatóval megállapodott beállítás lesz érvényes.


Ezzel lehet gond egyes készülékeken.

2018. febr. 1. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Kimenõ hívások vonala A kimenõ hívások vonala hálózati szolgáltatás, amellyel választhatunk az 1. és a 2. elõfizetõi vonal között a kimenõ hívásokhoz. Nyomjuk meg a Menü gombot, válasszuk a Beállítások, Hívásbeállítások és a Kimenõ hívások vonala menüpontot. Ha a 2. vonal pontot választottuk, de nem fizettünk elõ erre a hálózati szolgáltatásra, akkor nem tudunk hívásokat lebonyolítani. Mindemellett, tekintet nélkül a kiválasztott vonalra, mindkét vonalon fogadhatunk hívásokat. Ha a SIM-kártya támogatja, a Lezárás lehetõség kiválasztásával megakadályozhatjuk a vonalválasztást.

A rendelkezésre állással kapcsolatos bõvebb információkért forduljunk a hálózat üzemeltetõjéhez vagy

a szolgáltatóhoz.

2018. febr. 1. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!