Navon Infinití, mi a baja? Van valami megoldás?
Komoly problémám lenne az okostelefonommal kapcsolatban. Navon Infinity telefonomat szeptember elején vásároltam a Media M-ban.
Gond nélkül működött, majd december közepén eltűnt a "Navigation bar" (Azok a virtuális gombok amikkel vissza tudok menni, háttérbe tudom rakni az alkalmazásokat illetve a futó alkalmazások közt válogathatok) Ekkor jelentkezett egy következő probléma.
Amikor írtam (mindegy, hogy mit Messenger, SMS, Google kereső) akkor nem azt érzékelte a telefon ahova nyomtam. Sőt ha rányomtam egy betűre előfordult h magától beírt másik 5 betűt ugyanabban a pillanatban. Ez általában akkor szűnt meg amikor bezártam mindent és elsötétítettem a képernyőt akkor egy ideig megint jó volt, majd egy idő után véletlenszerűen újra előjött ez a gond. Gyári újraindítás után is ez volt, bár akkor már visszatért a Navigation Bar. Rettentően idegesített ezért Január elején bevittem a boltba garanciával, beadtam.
A boltban az ott lévő dolgozó kérdezte mi a baja, elmondtam, de neki nem produkálta ezt a hibát. Fél óráig ott álltam és nyomogattam, hogy produkálja a hibát, produkálta és bevették javításra. Az ügyintéző/dolgozó közölte velem, hogy nem sok reményt lát a javításra, mert ha nem produkálja folyamatosan a hibát nem fognak vele vacakolni csak rendszerfrissítést nyomnak rá és visszaküldik. ~2 nappal ezelőtt megkaptam kb 7 órán át baja nem volt, majd felraktam töltőre és megint elkezdte ezt csinálni (betűnyomásra mást visz be illetve érintésre is máshol reagál). Azóta újra és újra csinálja mint ha meg sem javították volna. (A garancia papíron írták, hogy touchpad javítás történt.) A problémám az, hogy most nem tudom mihez kezdjek ugyanis félév garancia van rajta, ami lassan lejár. Még 1x visszavihetem utána megszűnik a garancia (1 hónapig nem kapom vissza kb), és csóró egyetemista létemre nem szeretném ha lenne egy telefonom ami nem működik rendesen, elég komoly árat fizettem érte. Van egy olyan érzésem, hogy a pénzvisszafizetés nem opcionális, mert ha beviszem és nem produkálja éppen akkor a hibát akkor elküldenek. A kérdésem az lenne, hogy valakinek volt már hasonló, illetve van e lehetőség javításra vagy esetleg pénzvisszatérítésre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!