Megmarad a garancia?
Leesett a telefonom es szép pókhálós lett.
Ha szervizben önköltségen kicseréltetem a kijelzőt, utána megmarad a garancia?
(Más baja nincs.)
Extreme Digitalban lett véve.
A kérdés az, hogyha rajtuk keresztül, a "gyári" szervizben kicseréltetem, akkor megmarad-e?
Tehát még nincs kicserelve.
de pedig így van. ha hivatalos szervízben javíttatja meg az ember a garancián túli hibát, akkor a garancia nem veszik el.
a garanciavesztés feltétele az, hogy nem hivatalos szervízben javíttatja meg, mert ott olcsóbb...
Nem hiszem, hogy ha valaki lelejti a telefont és bár annak a költségét állja a fogyasztó, akkor arra még szólna a garancia, mert elvileg az nem rendeltetés szerű használat.
De én kívánom, hogy ne legyen igazam, meg kell kérdezni ott a márkaszervízben.
Az lett belőle, hogy 10 ezer körül kell majd fizetnem, és mivel márkaszervizbe küldik megmarad majd a garancia. Azt mondták, hogyha más problémája is lenne akkor azért is fizetni kéne, mert nem lehet meghatározni hogy az esés miatt keletkezett-e, és rendesen menne tovább a garancia.
Szóval most csak kijelzőért fizetek és megy tovább.
Megerősítettek hogy valaki kitörte a töltőaljzatot mert fordítva feszegette bele a töltőt, és önköltséges javítás után maradt neki is a garancia.
Szóval minden okés : )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!