IPhone 5 szoftverhiba?
Figyelt kérdés
iPhone 5-ömet használtan vettem iOS 10.3.3-mal, garanciával. Két dologgal nem vagyok kibékülve:
Az egyik az, hogy telefonálás közben lefagy a hívás befejezéséig. Én szoftverhibára gyanakszom.
A másik a Siri. Nem mindig mūködik normálisan. Mintha a mikrofon lenne a ludas, de nem, mert hangjegyzeteknél tisztább a hangja, mint a patyolat. Szintén szoftverhibának tūnik. Minden más jól mūkōdik.
2018. jan. 12. 22:43
1/7 anonim válasza:
Húzd újra rajta az ios-t. Ha akkor is vacakol akkor nem szoftverhiba.
2/7 A kérdező kommentje:
Ja, azt elfelejtettem írni, hogy nem gyári kábelt adtak hozzá, így én azt csak töltésre tudom használni. A cég akitōl vettem azt mondta, hogy küldjem vissza, majd ōk megcsinálják, de nekem még kéne kb 3 napig.
2018. jan. 13. 07:33
3/7 anonim válasza:
Szar a telefon. A kábelt vajon hogy tudnák megcsinálni?
Azt cserélni lehet csak.
4/7 A kérdező kommentje:
Mūködik a kábel, csak nem gyári.
2018. jan. 13. 19:48
5/7 anonim válasza:
Ha működik a kábel akkor Restore.
6/7 A kérdező kommentje:
Akkor azt írom inkább, hogy nem támogatott tartozékról beszélünk, csak töltésre használható.
2018. jan. 14. 09:26
7/7 anonim válasza:
Akkor mi a legkézenfekvőbb? Beszerzel egyet ami működik rendesen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!