Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung galaxy j5 (2016)...

Samsung galaxy j5 (2016) reset probléma?

Figyelt kérdés
Sziasztok vettem haszánltan egy Samsung galaxy j5 2016 ot.Csináltam rajta egy hard reset-et.Miden rendben ment de amikor be akartam jelentkezni google fiókomba nem engedi és ezt irja ki "kérjük jelentkezzen be az egyik tulajdonosi fiókkal,ezen az eszközön.".Mit lehet ezzel kezdeni?

2018. jan. 5. 04:28
 1/4 anonim ***** válasza:

ez sz FRP vagyis a factory reset védelem. A telefonhoz hozzá van rendelve az az e-mailfiókod amivel legelőször használtad.


azzal jelentkezz be, hogy tényleg tiéd és nem találtad a telefont.

2018. jan. 5. 04:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Nem találta, vette.

Hogy az honnan szerezte nem lehet tudni. De lehet nem tudod életre kelteni.

2018. jan. 5. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
De nem tudom az emailt a sajátommal akartam be lépni és akkor irta ezt ki nekem.Akitől vettem meg nem adja meg az adatokat.Valami megoldás csak kell legyen hogy pl meg lehessen változtatni az emailt hogy az enyém legyen hozzárendelve. :(
2018. jan. 5. 14:21
 4/4 anonim ***** válasza:
Jelentsd fel az eladót, így használhatatlan a készülék.
2018. jan. 9. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!