Új mobiltelefont nem tudunk beüzemelni. Miért írja ki mindig ugyanazt, bármit csinálunk?
Az új telefonba beletettük a SIM kártyát, de nem érzékelte, nem csinált semmit.
Kapcsolódtam a nethez, de az eszköz azt írja ki, hogy "az eszköz visszaállítása megtörtént. A folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan google fiókkal, amelyet korábban szinkronizált ezen az eszközön." Bejelentkeztünk egy helyes és létező google fiókkal, de ismét csak ezt írta ki. A telefon márkája Evolveo Spirit strongphone Q6 LTE.
Mit tanácsoltok?
Mondom hogy küldd vissza és fele pénzből jobbat veszel.
Érthető?
Bocs, ha nem voltam egyértelmű. Felismerte már a SIM kártyát, de újra itt az az üzenet és nem enged tovább semmit csinálni.
Akik a telefont akarják szidni, azokkal nem tudok mit kezdeni. (Ők képzeljék azt, mintha egy más telefonnal lenne ez a gond, és úgy várom a tanácsaikat :)
Előző, köszönöm! Pacsi :)
Bontott csomagolással vettük, mintatermi darab volt, gondolom. Lehet, hogy emiatt volt már regisztrálbva.
Annyian leszólták itt, meg macera a visszaállítás, hpgy új telefonon gondolkodunk. 36 ezer körül volt, ilyen árban veszünk helyette.
Van esetleg ötletetek, milyet érdemes ilyen árban az emnagon venni? (Fő cél, hogy ne menjen hamar tönkre, a 15 éves lányomé lesz, főleg a neten messenger-ezik vele meg zenét/videót letölt és hallgat/néz vele, nem sokat telefonál.)
"Nem volt lopott, az emagon rendeltük."
Nem volt lopott, csak nem volt új, valószínű, hogy ujracsomagolt darab volt, amit már berisztráltak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!