Telenor online rendelés. Normális?
December 13án rendeltem a telenor online felületén egy készüléket, ahol meg lehetett adni a kiszállításnak preferált időt. Ezt meg is tettük, dec 19 délelőttre. A készülék se aznap, se azóta nem érkezett meg.
Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, de semmi érdemleges információval nem tudtak szolgálni.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire normális ennyi késés? Valaki hasonló tapasztalatokkal?
Értem, hogy karácsonyi hajtás, de semmi tájékoztatást nem kaptunk.
A rendelés azonosítóra rákeresve csak ezt adja ki: Kiszállítás/Teljesítés alatt.
Az ügyfélszolgálat is csak ennyit tudott kinyögni, hogy "Kiszállítás/Teljesítés alatt."
Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki hasonló tapasztalatokkal mennyit várt, amíg a készülék megérkezett hozzá, nem egy részletes esettanulmányt, hogy hol a készülék.
"Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki hasonló tapasztalatokkal mennyit várt, amíg a készülék megérkezett hozzá, nem egy részletes esettanulmányt, hogy hol a készülék."
És ha leírom hogy nekem 3 hét múlva se lett meg és visszaadták a pénzt mert már addigra nem is volt rendelhető a készülék, az segít rajtad?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!