BunGabo kérdése:
Miért nincs a mobil internetem a készülék függetlenítése után?
Figyelt kérdés
Letelt telefonomról a hűségidő, és miután ingyenesen elérhetővé vált a készülék függetlenítése megcsináltam, sikerült is! Elfogadta a mászik szolgáltató kártyáját viszont az új szolgáltatóval (telekom-> telenor) már nincs internetem! A mobilnet bekapcsolva, a szolgáltató honlapja szerint beállítottam az APN hozzáférési pontokat, miután így sem sikerült felraktam több féle firmware-t is de egyikkel sincs netem! (az előfizetésemben van net, másik telóval működik a mobilnet, apn beállításokat lemásoltam a működőből de nem jó úgy se) Segítsetek Légyszi!!2017. dec. 7. 13:50
1/4 anonim válasza:
Hívd fel a telenort, mi honnan tudnánk?
2/4 anonim válasza:
Mikor felhívtad a telefonos ügyfélszolgálatot akkor mit mondtak ?:)
3/4 A kérdező kommentje:
Nem hívtam én senkit! A hiba a keszülék beállitásában lehet csak! Telekomos simmel van net, es a telekomos is jo masik telefonban...
2017. dec. 7. 23:26
4/4 anonim válasza:
Ha jó az egyikkel akkor nem a telefon lehet a rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!