Kérhetem a vételár visszafizetését a Vodafontól?
A voda nem tehet róla. Nem is ők javítják.
De valóban, az első nem, de a második-harmadik sikertelen javítás megalapozza a kicserélés, árleszállítás, elállás iránti igényt.
Mindezek esetében tartsd szem előtt, hogy bármilyen felmerült fogyasztóvédelmi igényed annak írásbeli jelzése esetén méltányolható.
Azaz a vállalkozásnak nincs olyan kötelezettsége ami alapján csak úgy visszatérítsen vagy cseréljen anélkül hogy kérnéd.
Pl. akár 12-szer is javíthatják ha 12-szer elromlik és visszaviszed és ez nem okoz nekik problémát.
"Volt hogy 3 órával az átvétel után már nem müködött ismét! "
Ilyen esetben akár élhetsz azzal a lehetőséggel, hogy a 3 napon belüli meghibásodás esetén elállsz a vásárlási szerződéstől (természetesen nem utólag, akkor kel jelezned az igényed a vállalkozás felé).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!