Lulu Bajak kérdése:
Miért nem sikerül feltöltenem a zenét?
Figyelt kérdés
a telefonomra dropbox segítségével szoktam letölteni a zenéket, cloud music alkalmazáson. kb. 2 hete fel akartam tölteni a telefonomra egy új számot, de azt írta ki, hogy nem találja a szervert, kapcsoljam be a WiFi-t (igen, be volt kapcsolva...) és gondoltam várok, biztos frissítik a dropboxot, de a frissítés után is ugyan ezt írta ki. Kitöröltem az alkalmazást, újra telepitettem, kipróbáltam más alkalmazást is, de ugyan azt írta ki. Szerintetek mi a probléma? :// válaszokat előre is köszönöm!2017. okt. 14. 16:56
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!