Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor MyMenu jelenleg nem...

Telenor MyMenu jelenleg nem elérhető - ez hogy lehet?

Figyelt kérdés
Megadtam a *111#-et hívva a 3 baráti 20-as számot, majd közli, hogy nem elérhető!!! Ez mi??? Szeretném igénybe venni a 300 MB-t végre, de ezek szerint ez nem olyan könnyű.

2017. okt. 12. 20:53
 1/4 anonim ***** válasza:
Nálam működik. Nem értem mi a baj.
2017. okt. 12. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 szántóvető ***** válasza:
nálam is működik.asszem a hiba az ön készülékében van.
2017. okt. 13. 04:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Ma próbáltam újra, most jött egy SMS, hogy sikerült. Furcsa....
2017. okt. 17. 20:29
 4/4 anonim válasza:

Szia!

Tudom, hogy már pár hónapos a kérdés.

Én is Telenoros vagyok, és nálam akkor szokott előfordulni ez a hiba, ha túl későn hívom fel ezt a kódot.

Hány órakor szoktad hívni?

2018. febr. 12. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!