Miért nem értenek a telefonokhoz a szolgáltatónál az alkalmazottak?
Már háromszor voltam a szolgáltatónál telefonom miatt. Egy iPhoneról van szó. Béta 11 volt rajta.
Elsőre amikor bevittem mondtam , hogy nem kapcsol be stb próbáltam visszaállítani/ frissíteni/dfu ban is. Ezek után elkezdtem mondani, hogy béta 11 van rajta, na ezt már végig se tudtam mondani mert egyből mondta, hogy ő nem tudja mi az. (Ekkor Egybk nem tudtam leadni a telefont mert nem gondoltam volna, hogy kell hozzá a töltő is :D )
Amikor másodjára mentem már természetesen mindent vittem, odaadtam a telefont , mondtam nem kapcsol be(a bétát már nem próbáltam meg elmagyarázni) hozta a papírt stb kérdezte bevan e kapcsolva a find my iPhone. Mondtam neki lehet, hogy igen, nem emlékszem, erre azt mondta igazából mindegy.. Aláírtam és mentem.
Na ma volt harmadjára , ugye kaptam az SMS-t , hogy kész.
Nos...nem volt kész, vissza küldték mert be volt jelentkezve a find my iphoneba. (. úgy tűnik mégsem volt mindegy) Ott most megcsináltuk és remelém mostmár végre megcsinálják..(Egybk a mostani eladó nagyon nézegette a telefonom, és mutogatta, hogy a SIM tálcánál van egy pukli, mondtam neki az a skin , mivel amikor kivettem a kártyát feljött, egyből mondta meg soha nem látott ilyet :D)
Szóval...
Nem tudja mi a béta, azt mondja nem számít a find my iPhone és még sosem látot skin-t a telon. Oké az utóbbi lényegtelen...de értitek.
Szóval nem értem, ha ennyire nem értenek ahoz ami a munkájuk akkor miért dolgozhatnak így?
Mert valójában nekik ehhez nem kell érteniük. Szolgáltató-
nál a kártyával/előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés az
első (legalábbis az ő szemszögük alapján). Ha szakembert
vennének fel, aki legalább annyira ért a telefonokhoz,
amennyire egy használt mobilos, akkor az dupla fizetés
lenne. A legtöbb ilyen Vodafone bolt pedig nem is a
szolgáltató tulajdona, csupán szerződéses partner.
"Szóval nem értem, ha ennyire nem értenek ahoz ami a munkájuk akkor miért dolgozhatnak így?"
Mert nem ez a munkájuk elsősorban. A szolgáltató képviseleténél vagy a partner üzletekben az adminisztrációt végzik (előfizetések, flották kezelése, stb). Ezen a fronton is meg lehet tapasztalni az ügyintézők eltérő felkészültségét (pontosaban felkészítettségét) de te szervízes kérdéseket kérsz számon az ügyintézőkön.
De ez a find my iPhone os dolog ezek szerint csak beletartozik mert most már elmondták mi ezzel a baj. Amíg ahogy írtam a második látogatásomnál, habár rákérdezett de nem is érdekelte.
Egybk most éppen 3 an nézték, hogy kell kikapcsolni.
Oké , hogy nem kell behatóan ismerniük de pl ezt csak kellet volna.
A findmyiphone és társai tényleg hasznosak lennének,
viszont itt az adott bolt, a szolgáltató, és a szer-
víz közötti kommunikáció (hiánya) a felelős. A szer-
víz nem kéri ezeket a paramétereket leadásnál, vagy
épp az alkalmazott "hülye" hozzá. Amikor beérkezik
a szervízbe a telefon, ott megnézi valaki, aki már
konyít hozzá, ezt kiszúrja, és már fordítja is vissza
a telefont.
Egyik ügyfelünk visz hasonló rendszert. Ott úgy van,
hogy amikor a boltba bekerül a telefon, azt rádugják
egy gépre. Az pedig kiírja, hogy egyáltalán átvehető-e
a telefon javításra, vagy épp FindMyIphone be van
kapcsolva. Ez kötelező eljárás (nem Magyarországon),
anélkül nem küldheti tovább a szervízbe. Persze az
emberi tényező itt is kritikus, de legalább közli a
gép neki, hogy erre és erre kérje meg a telefon tulaj-
donosát. Magyarországon nincs meg ez az összhang.
Na igen. Ez sem értem, minek küldik vissza, felhívtak volna, hogy nyomjam ki, ha meg annyira hülye lennék, hogy nem megy akkormeg bemegyek és majd ott mint ma megcsinálják. Erre föl most megint elküldik stb
Ráadásul most a béta miatt is félek, remelém az már nem probléma.
Most mit panaszkodsz a kirakatbabákra s pávákra, nem értem...csinosak, csinosak, jól néznek ki a fejükből, erre jók csak....:DDDDDD
Pc boltocskában egy pendriveot nem tudnak kipróbálni gond esetén, ha visszaviszed, mert nem szerviz-nem értenek hozzá...pedig csak bedugás...lehet "e" dologhoz sem értenek, de miként szaporodhatnak e géniuszok mégis...:DDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!