Telekom fiatalkorú kedvezményes 2gb mobilinternetet miért nem látom az online felületen?
Figyelt kérdés
Sms-t megkaptam hogy bekapcsolták de csak a csomaghoz tartozó 400mb-ot látom2017. szept. 16. 13:06
1/1 anonim válasza:
Az online felület nem mindig működik megfelelően.
Hívd fel az ügyfélszolgálatot ( 1414 ), és ott megmondják hogy aktív-e a diák opció vagy sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!