Telekom. Hogy mondhatok le egy olyan szolgáltatást, amit sosem rendeltem meg? (T-email plusz, bocsi, ha rossz kategoriába írtam)
Figyelt kérdés
Nemrég a telekomnál hosszabbítani kellett a hűségidőt. Összeállítottam a díjcsomagot, teljesen szimpatikusnak tűnt a havidíj a hűségkedvezménnyel együtt stb stb.. Be is mentem, hogy ezt szeretném és direkt meg is kérdeztem, hogy akkor annyi lesz a havidíj, amennyit írtak. Persze persze, annyi lesz. Hát nem :D Sose volt annyi, mindig 274 Ft-al több. Első hónapban még okésnak tűnt, hisz abban a hitben voltam, hogy sokat telefonáltam. De a következőben is ott volt az a +274 Ft. Ezért átnéztem a számlát: "t-email plusz 274FT" :D Nem mintha sok lenne a 274 FT, de ha sosem kértem, akkor nem értem miért van ott.. Ötlet? :)2017. szept. 11. 13:49
1/2 anonim válasza:
Bemész a Telekomhoz és érdeklődsz, hogy lelehet-e mondani, úgy hogy megmaradjon a csomag, vagy felhívod őket.
De vannak díjcsomagok, amik így olcsóbbak, hogy vezetékes telefont meg mindenfélét ráírnak.
Nem tudom miért, de nekünk is sokkal olcsóbb a net, így hogy valami havi párszáz Ft-ért még vezetékes telefont is beleszámítanak.
2/2 A kérdező kommentje:
Itt csak mobilszolgáltatásról van szó :D De köszi a választ :) Vicc az egészben, hogy mikor bent voltam hosszabbítani, akkor meg is kérdezték kell-e, mire mondtam, hogy nem, mert szerintem felesleges :D De majd bemegyek, hátha az ott dolgozó ismerősöm meg tudja szüntetni :)
2017. szept. 11. 14:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!