Nem ismeri fel a gépem a telefonomat, mi a teendő?
Figyelt kérdés
Kb 2 éve vettem a telefonom. A vásárlás után pár nappal jelentkezett a probléma, de szinte biztos vagyok abban, hogy én állítottam el valamit a telefonon.
Xiaomi Redmi Note 2 2/16gb MIUI 7.1.3.0
- több usb kábellel is próbáltam
- több számítógéppel
- mindig ugyanaz a helyzet, csak tölti a telefonomat a gép
Ezt már próbáltam: [link]
Ott akadtam el, hogy az eszközkezelőben nincs hordozható eszközök/MTP/telefon név se (windows 10).
Új rendszert szeretnék rakni a telefonra, és frissíteni se tudom, mert nem global rom van rajta.
Gondolkodtam már a gyári visszaállításban, de van 1-2 alkalmazás amitől nem akarok megválni. Vagyis a mentésüktől, pl Shadow fight 2.
2017. szept. 10. 17:04
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!