Megéri ebben az esetben az iPhone 6s reklamálása?
Két hónapja vásároltam egy vadiúj iPhone 6s-t.
Mikor rátettem az üveg fóliát a képernyőre akkor elkezdtem dörzsölni és kajszárítóval melegíteni, hogy rendesen tapdjon a képernyőre és ne váljon le a ragasztó a széleken.
Észrevettem a kijelző eggyik sarkánál nem működik rendesen a háttérvilágítás(apró, néha alig észrevehető hiba, de ott van)
Nem tudom ,hogy ettől történt e vagy a telefon hibája, mivel már csinálltam ilyet máskor is és nem volt gond..
Ha vissza küldöm reklamálással ilyen hibát nagy valószinűséggel ingyen megcsinállják, ami a legjobb lenne. De bennek van a palkliban, hogy nem fogadják el és így 60-90 000 ft a csere.(és nekem ennyit ez a hiba nem ér)
Szerintetek így reklamáljam vagy sem ?
Akkor mi a kérdés?
Hülyeséget csináltál és ezt helyrehozzák-e ingyen?
Nem rajtunk múlik.
Nem fogják anélkül kicserélni, hogy tájékoztatnának az árakról. Amúgy is miért vinnéd a garanciális telefonod garancián túli szervízbe? Beviszed az egyik APR-be, elmondod a problémád és vagy kivizsgálják és nagy valószínűséggel cserélik az egész készüléket vagy azt mondják, hogy nem, ez a hiba a te sarad.
Legközelebb pedig a melegszendvics sütőbe rakd melegíteni a fóliát.
Ahogy írták. Ne is mond el ezt aztán ennyi.
De szerintem nem a hajszáritó a hibás, a skin-t is azzal kell feltenni és az enyémnek semmi baja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!