Betörtem a telefon kijelzőjét de van biztositásom vagy mim hogy működik?
" ez ugy mukodik h beviszem a boltba és ott simán adnak egy másikat "
Inkább simán kiröhögnek.
De valóban nem utolsó ötlet átolvasni a biztosítást.
1# Akkor mire való a biztosítás szerinted? meghibásodásra?? arra ott a garancia.
Ha telekomos vagy, akkor van egy telefonszám, azt felhívod, az emailedre küldenek egy kárbejelentőt, ezt visszaküldöd(akár emailben is) Pár napon belül felhívnak, és futár megy a készülékért, ha elkészült, ugyan úgy futár viszi vissza, utánvétellel.(önrészt valószínűleg fizetned kell)
Te írtad alá a biztosítási szerződést, amit ugyebár elolvastál és megértetted (aláírásoddal ezt is elismered). Nem tudjuk, hogy pontosan mit írtál alá, és milyen gondokra vonatkozik (lásd szerződés).
Általában az a helyzet, hogy a csere (új készülék) vagy javítás bizonyos százalékát (10, 20, 50, akármennyi, lásd szerződés), vagy egy fix összeget (10, 20, 50 ezer Ft, szintén: lásd szerződés) leperkálsz, a javítás többi költségét a biztosító állja.
Azt, hogy egyáltalán melyik szervízbe viheted a telefont, szintén a szerződés tartalmazza. Azt, hogy az esetleges javítás időtartamára kapsz-e cserekészüléket részben a szervíz működése befolyásolja, részben a biztosítás (ha pl fizetni kell a cserekészülék bérléséért, akkor az beletartozik-e a biztosításba).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!