Egyenlegfeltöltésnél oldalbetöltési hiba mégis feltöltötte a kártyámat minden újrapróbálkozásnál hova forduljak?
Figyelt kérdés
Amikor az otp oldalrol iranyitott volna tovabb a sikeres tranzakciohoz oldalbetoltesi hibat irt. Kileptem megprobaltam ujra es most 5szor feltöltötte a kartyamat. Mit lehet tenni hova forduljak?2017. aug. 18. 11:32
1/2 anonim 



válasza:





A szolgáltatóhoz.
Nameg jelezd a hibát a banknak is.
Szolgáltató (ha rendes, amit kétlek) visszautalhatja a pénz egy részét vagy egésszét. + Ha ezt alkalmazásból indítottad az alkalmazás hibája is lehet, ami így fejlesztést (vagy verziófrissítést) igényel.
A bank pedig javítja/optimalizálja a weboldalát (elméletileg).
2/2 A kérdező kommentje:
Mar megoldodott. Elsiettem a bankba mivel ez nem a vodafone hibaja volt hiszen online feltoltesnel az otp direktre iranyitanak a fizeteshez. Elmondtam h mitortent es irt egy reklamaciot a holgy bent az otp-ben. Es hogy kerem az osszeg visszautalasat amit levontak es nem akartam. A napokban visszautaljak:) ugyhogy megnyugodtam. 16e minusz nem jott volna jol plane h en aztan nem beszelek valami sokat. A 4000ft boven eleg nekem egy hóra.
2017. aug. 18. 23:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!