Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a baja? (Huawei P8 Lite)

Mi a baja? (Huawei P8 Lite)

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Beállítottam a Huawei P8 Lite telómat jelszó-ra (vagyis bekapcsolom kéri a jelszót) ezután pedig inkább nem szeretem volna ezért bele mentem a beállításokba és ott azt írta ki hogy:

Nincs

Minta

Jelszó

Pin-kód

De a Nincshez azt írta: nem választható

Rendszergazda adatár vagy adattár letiltotta!

Mit tegyek?

Segítsetek



2017. aug. 15. 17:28
 1/7 anonim ***** válasza:

Én ilyenkor vissza állítottam gyárira.

Minden adat törlődik a készűlékről.

2017. aug. 15. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 TappancsMancs ***** válasza:

Jelszót és mintát előbb belépéssel meg kell adni, hogy tuja e az aki fel akarja oldani. Az enyémen nem pontosan ez a menete, lehet valamit lenéztél. Leírom minta esetén.


- Beállítások

- Képernyőzár és jelszavak

- Jelszó opció (a harmadik)(és írja hogy mintán van

- Erősítse meg az elmentett jelszót (és mutatja a minázat mezőjét)


Ha megváltoztatás előtt fel tudom oldani akkor törölhető Nincsre.

Feloldás után ezt mutatja és itt már választható a Nincs:

- Nincs

- Minta

- PIN-kód

- Jelszó

2017. aug. 15. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 TappancsMancs ***** válasza:
Vagy hívd fel a Huawei.hu zöld számot.
2017. aug. 15. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

a PIN kód alapú feloldásról állításd át mintára. Ennek megadása során meg kell adnod egy biztonsági PIN kódot, ezt jegyezd meg.


Ha beállítottad, kapcsold ki képernyőt, majd kapcsold vissza. A lezárt képernyőnél kérni fogja a mintát. Ekkor a jobb alsó sarokban válaszd a Biztonsági kód opciót és itt add meg az előzőleg beállított kódot. Ha ez megtörtént, a képernyőzár beállításokban találod magad, ahol a “Nincs” opció lesz kiválasztva, megszűnt ugyanis a zár! csak akkor jelenik meg a Biztonsági kód opció ha előtte elrontottad vagy 5x letelik a 30másodperc, feloldod a PIN kódoddal és müködni fog .

2017. aug. 15. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Nem engedi!
2017. aug. 15. 18:24
 6/7 A kérdező kommentje:

Jaj de feloldótott!

Nagyon szépen köszönöm!!

2017. aug. 15. 18:26
 7/7 anonim ***** válasza:
Épp írni akartam, hogy próbáld meg még a belépés után a Beállítások, Biztonság, Hitelesítési adatok törlése-t. Néha az is kell.
2017. aug. 15. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!