Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen telefont ajánlanál nekem?

Milyen telefont ajánlanál nekem?

Figyelt kérdés
Szeretnék egy új telefont, mert a mostani kezd szétesni (...) Persze nem azonnal, először megszeretném rá keresni a pénzt, de azért most kérdezem, hogy tudjam, hogy mennyit kell majd összespórolnom. Na szóval. A telefon. Szeretném ha kicsúsztatható QWERTY-s billentyűzete lenne, a kamerája jó minőségű legyen (Minimum 4-5 MP), jól lehessen rajta zenét hallgatni, illetve WIFI is legyen rajta. Van normális árú (szóval nem 130 ezer forint - hiszen diák vagyok és diákmunkából szeretnék félretenni) normális, igényeimnek megfelelő telefon?
2010. máj. 24. 16:30
 1/9 anonim ***** válasza:
2010. máj. 24. 16:46
 2/9 anonim ***** válasza:
Nokia 5730 5800 E75 E55 N97
2010. máj. 24. 16:47
 3/9 anonim ***** válasza:

Nokia 5730 XpressMusic, E75, N97 mini

Motorola Milestone, Backfilp (ezek mondjuk 100felett vannak de nyár végéig biztos 100alatt lesznek)

Sony Ericsson Vivaz Pro (ez nem tudom kapható-e az országban)

HTC Touch Pro, Touch Pro2

Igaz ezek közül csak az N97 mininek van 5Mpx-es kamerája, de egy teló nem attól fog jó vagy rossz képet csinálni, hogy hány megapixeles a kamerája. Meg a normális ár is kérdés mert ezek mind 70-110ezer forint közt mozognak szal ha ennél kevesebbet szánsz rá akkor ezeket csak használtan tudod majd beszerezni. Meg a qwerty-n is elgonolkodnék, hogy létszükség mert ha nem akkor jóval több telefon is szóbajöhet.

2010. máj. 24. 16:53
 4/9 anonim ***** válasza:
Sony Ericsson Satio
2010. máj. 24. 16:54
 5/9 anonim válasza:
barmit csak ne nokiat! (mondom ezt ugy hogy az elmult 5 evben csak nokiam volt,5 kulonbozo tipus.de soha tobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
2010. máj. 24. 16:55
 6/9 anonim ***** válasza:
Sony Ericsson Xperia x10 mini pro. :)
2010. máj. 24. 16:57
 7/9 A kérdező kommentje:
A mini pro megtetszett, június elején jön be hazánkba? Akkor mire összegyűjtöm a pénzt, addigra hátha csökken az ára egy kicsit :D