Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem működik a Samsung Health...

Nem működik a Samsung Health mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Sziasztok van 1 kis gondom ezzel az appal..eddig működött tokeletesen..viszont nemreg be akartam kapcsolni es ez a szöveg jön ki "Nem lehet megnyitni az alkalmazást/Egy új biztonsági házirend miatt a Samsung Health nem nyitható meg rootolt eszközön (0x110020null5b1)" Nincs rootolva a telefon Root Chcecker Prot huztam le és semmi gond nincs itt semmilyen rootolás..Valami ötletek?? Válaszokat előre is köszönöm...Galaxy S7ről van szó.
2017. júl. 31. 20:45
 1/4 anonim ***** válasza:

Szia!


Először is nézd meg a KNOX állapotát ha 0x1 akkor a telefon rendszerébe belepiszkáltak, garanciát vesztetett. Ha a KNOX 0x0 akkor rendbe van a dolog először próbálj csinálni egy gyári visszaállítást, ha nem oldja meg akkor vidd be a szervízbe.


Remélem segítettem!

2017. júl. 31. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ...az a helyzet h a samsung secure folder sem működik....nem értem mi lehet a baj eddig ment rendesen...
2017. júl. 31. 22:32
 3/4 A kérdező kommentje:
Gyári beállítást csináltam.. .de az sem segít ugyan olyan mint volt
2017. júl. 31. 23:08
 4/4 zsolti1999 válasza:
Helo nekem is ez a baj galaxy s6
2018. jan. 16. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!