Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
Aktiválni szeretném a Telenor Klikk szolgáltatást. Ugye a 1750-es számra kell elküldeni a "KLIKK" szót amit meg is tettem viszont utána kaptam a Telenortól egy üzenetet, hogy "A megadott kódszó nem megfelelő. Kérjük, ellenőrizd az elküldött kódot és próbáld újra. Üdvözlettel: Teleneor" Erről az oldalról néztem amúgy: [link]
Mi lehet a baj?
2017. júl. 14. 17:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!