Ha OTP bankautomatán keresztül töltök fel telefonegyenleget, akkor az miért kéretlen internet szolgáltatás formájában folyik el?
Feltöltöttem 3000 forintot a kártyámra. Azt hittem ebből legalább 1 és fél hónapig tudok majd telefonálni,, 1500 forintot is 3 hét alatt beszélek le.
Erre állandóan rácsatlakozik mindenféle hálózatokra, akármit csinálok, akárhányszor kapcsolom ki a wifit, állandóan feldobja hogy "Ön igénybe vette a blablabla szolgáltatást"
És 2 hét alatt elpárolgott az a 3000 forint.
Ez mi?
"Tisztelt Ügyfelünk! A mai nap igénybevette a NapiNet adatdijcsomagot. Rendelkezésre álló egyenlege 10 MB, amelyet ma 23:59:59-ig használhat fel. Egyszeri díj: 181 forint. Üdvözlettel: telekom"
Mivel soha nem használok a telefonon semmilyen internetes marhaságot, ezért nem ismerem hogy működik. Nálam a netezés laptopról megy, telefonálás telefonról. Rém meglepő, de valaki szereti funkció szerint használni a tárgyakat. Nem szorulok rá hogy még a fogkefébe is érintő képernyő, internetkapcsolat, és 12 megapixeles kamera legyen beépítve. Ezért nem ismerem hogy mit hogyan állítsak be.
És köszönöm kettesnek, átnéztem mindent, és találtam egy "adatkapcsolat" részt.
Hát ha a wifit kikapcsolod, akkor az a szerencsétlen telefon kénytelen a mobilhálózaton végezni az adatforgalmát. És ez nem éppen ingyenes... sőt! Ráadásul mindezt napi nettel, amely minden egyes nap levonja a megfelelő összeget.
A wifit nyugodtan hagyd bekapcsolva. Inkább a mobil adatforgalmat tiltsd. Még jobb, ha a Telekom ügyfélszolgálatán letiltod a NapiNetet. Esetleg helyette valami értelmesebb havidíjas adatcsomagot veszel, és akkor tervezhető a mobilnet költsége...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!