A telekom alkalmazás miért csinálja ezt?
A telekom alkalmazásba csináltam mindig, de valamiért már nem mutatja. Na tehát nekem ilyen egyszeri feltölréses netem van és nem tudom így aktiválni. [link]
Csak ennyit mutat és nem mutatja az adatforgalmamat hogy mennyi Gigám van még hátra meg hasonlok. Ezt miért csinálja és hogy lehet helyreállitani?
Nekem egész héten vacakolt, nemcsak a Telekom alkalmazás, hanem az egész T.K. Még smst is kaptam, h műszaki hiba miatt nem használható az alkalmazás, a fiókomból kidobta a telefonszámomat, stb. egész héten ezzel bíbelődtem én is.
Gondolom a sok adategyeztetés bekavart nekik...
Nállam ezt még múlthéten kezdte. Azóta már rendben van (majd 2 hét után). Kidobta a számomat a fiókomból, amiről kaptam egy e-mailt, mintha valaki eltávolította volna... Az alkalmazásban újra hozzá akartam adni a fiókomhoz a számomat, de nem engedte. Így megtettem online. Ezek után már csak online (böngészőböl) tudtam elérni a fiókomat és benne több előfizetést. Rá (nem biztos, hogy jól emlékszek) 4-5 napra kaptam sms -t, miszerint az összes Domino Fix díjcsomaggal gondok adódtak, igyekeznek elhárítani...
A napokban jött rendbe, mint fentebb írtam, majd 2 hét után. Addig rákényszerűlsz a webes felület használatára.
Ott is telefonszám/MT_ID/mail/face fiókok + jelszó/pin párossal lehet belépni.
Sok türelmet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!