Miért nem tudom elvégezni az telekom domino adategyeztetést online?
Figyelt kérdés
Beírom a telefonszámom, és mindig azt írja hogy "A megadott szám helytelen, kérjük, hogy adj meg másikat!"
Illetve másik kérdés: anno előfizetéses voltam, később váltottam át dominora (ugyaz a telefonszám, nyilván). Ilyenkor is kell adatot egyeztetnem? Vagy pont emiatt nem sikerül?
2017. jún. 28. 10:28
1/5 anonim válasza:
Nekem azt írta ki,hogy ez nem egy feltöltő kártyás szám,felhívtam őket és akkor sikerült egyeztetni.
2/5 anonim válasza:
próbálkozz melyik formátumot fogadja el
+36301234567
06301234567
301234567
1234567
3/5 A kérdező kommentje:
#2
A +36 és a 30 már alapból meg van adva, azt nem lehet elrontani. Csak az utolsó 7 számjegyet kell beírnom.
De elképzelhető, hogy engem nem érint ez az adategyeztetés, mivel régen előfizetéses volt (ugyanez a szám)?
2017. jún. 28. 10:34
4/5 anonim válasza:
Mivel a számod hozzá van kapcsolva a nevedhez az előfizetés miatt, te már szerepelsz, mint tulajdonos.
Egy telefon az ügyfélszolgálatra megerősítheti, hogy ez a helyzet.
5/5 A kérdező kommentje:
Mai napon voltam bent személyesen. Ott sem sikerült először elintézniük, ugyanezen ok miatt. Végül valahogy sikerült, mondták hogy a számommal volt gond, de nem tudom hogy pontosan mi (és hogy őszinte legyek nem is érdekelt). Köszi a válaszokat.
2017. jún. 28. 19:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!