Feltöltőkártyás adategyeztetésnél nem kaptam visszaigazolo SMS-t. Ilyenkor mi van?
Figyelt kérdés
Visszaigazolo sms-t nem kaptam de az ingyenes hétvégi hívásról kaptam sms-t hogy aktiválták az ingyenes hívást.2017. jún. 20. 21:31
2/5 anonim válasza:
Ha jól gondolom, akkor telekomos vagy. Igazából valószínűleg sikeres volt az aktiválás, bár én kaptam sms-t. Interneten csináltad? Ha igen, esetleg próbáld újra, max kiírja, hogy már aktiválva van vagy hasonló..
3/5 A kérdező kommentje:
E-mailt sem kaptam. De az ismerőseim közül többen is igy jártak.
Igen interneten csináltam
2017. jún. 21. 12:55
4/5 anonim válasza:
Nekem online nem is engedi, azt írja ki "Nem megfelelő telefonszámot adtál meg! Kérjük, hogy hívd ügyfélszolgálatunkat az +36-80-630-045-ös telefonszámunkon!" Na kérem én már kétszer egyeztettem ezen a számon az adataimat, azt mondta mindkét kezelő hogy az egyeztetés sikeres volt, kapok majd róla egy sms-t. Egyszer 05.18-án egyeztettem, másodszor 05.31-én. Azóta is várom azokat az sms-eket. Azon gondolkodom, hogy bemegyek személyesen, mert ha letiltják a sim kártyám, én kitépem az összes hajam. 15 éves koromtól ez a számom.
5/5 A kérdező kommentje:
Na hát én is ettől félek hogy letiltják. Lehet személyesen kellene tényleg mert nem akarom hogy elvesszen a számom.
2017. jún. 23. 15:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!