Hogyan müködik telefonbiztosítás a telekomnál?
Van egy sima iphone 7 telefonom még van a részletfizetésből 1 év hátra de ma leejtettem és nagyon rondán összetört az eleje.
Volt biztositásom,most ha én beviszem és (elvileg)adnak egy újat,akkor a régit is kell tovább fizetnem(ami összetört)mig lenem jár a maradék törlesztés, meg az újat amit adnak azt is elkell kezdenem újra fizetni?
Hogyan van ez? mert előbb be kell jelenteni a kárt és csak utána lehet bevinni boltba,de azt csak munkanapon 9-17 között lehet hivni és arról már lekéstem mert 7után történt a dolog
valaki tudna esetleg valami mondani hogy hogyan is van ez a dolog hogy ne ezen kattogjak egész hétvégén
köszönöm
Szerintem nem sokra mész a Telekom biztosítással, arra jó csak, hogy beszedjék a plusz pénzt, és ha tényleg baj van, akkor jönnek valamilyen kifogással, hogy ne kelljen csinálniuk semmit! Húgomnak is volt az iPhone 5S-re, ellopták tőle, mégse térítette meg a Telekom, arra hivatkozva, hogy csak a telefonját lopták el, de Ő maga nem sérült meg, pedig ilyen nem is volt a szerződésben!
Szóval ha a nem saját hibáját elutasították, kevés esélyt látok rá, hogy a saját hibád miatt bármit is csinálna az a r#hadt sz#mét Telekom, biztos leráznak majd "jobban kellett volna vigyázni!", vagy valami hasonló szöveggel :/ :(
a lopásra nem elég az alapbiztositás oda már a drágább kell+jegyzőkönyv a rendőrségtől
én tegnap bevittem és nem kötekedtek semmit,még a szint is kiválaszthattam milyen legyen az új telefon, semmi gond nincs a telekommal
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!