A Spotify kér pénzt ebben az esetben?
Letöltöttem az alkalmazást,és volt lehetőség a prémium próbaverziót kipróbálni. Olvasgattam cikkeket róla,úgyhogy a Spotify oldalán megnéztem a fiókomat és azt írja,hogy: "Premium-előfizetésed 2017. 04. 13.napján lejár, ezt követően pedig nem fogsz tudni reklámmentesen és offline módban zenét hallgatni. Ha meghosszabbítod az előfizetésedet, egy pillanatra sem fog elhallgatni a zene. "
Ez azt jelenti,hogy ha nem aktiválom a következő időszakra,attól mèg ingyenesen maradhat a telefonomon és tudom ingyenesen használni a csökkentett verzióját? Bocsi,ha hülye kérdés,csak nem igazán vagyok otthon a témában és nem szeretném ha pénzt vonnának le anélkül,hogy tudok róla. Köszi előre is a válaszokat! :)
Olvastam,hogy van akinek a próbaverzió előtt is kért lehetséges fizetési módot,de nekem nem kért,azert gonfoltam hogy rákerdezek,hogy akkor most mi is van..
Bocsi,még csak annyit,hogy hol lehet visszaállitani? Az alkalmazáson belül van valahol ilyesmire lehetőség? Mert nem találtam ilyen opciót sehol..
Itt nézd meg, ki fogja írni, hogy mi a helyzet. Nekem pl nemrég volt bankkártya csere, ezért pirosan írja, hogy nem tudnak honnan levonni. Amikor működött, akkor mutatta, hogy paypalon megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!