Galaxy s7 vagy oneplus 3?
Hasonló árban vannak, melyiket érdemesebb megvennem és miért?
Köszönöm!
Bár a OnePlus jobb hardveresen, viszont én a Samsungban jobban bízom, az elmúlt 5-6 évben 2 Samsung telefonom volt/van, és semmi baja nem volt egyiknek sem.
Én az ilyen hirtelen a semmiből berobbant 100% kínai márkákban még nem tudok bízni, épp hogy 3 éve alapították a OnePlust.
A Oneplus készülékekről semmi negatív hírt nem láttam, S7 meg a 2016 év legjobb telójának lett választva.
A Oneplus nagyobb kijelzőt kapott csaknem azonos házméretben, azonos akkuméret mellett, mindkettő oled, 64-es belső tárhellyel tényleg hasonló az ár. Oneplus NEM vízálló.
Egy dolog szól egyértelműen a Samsung mellett, az, hogy meg tudod venni magyar hálózati szolgáltatónál.
Szerintem itt ízlés dönt, értékre, árra nagyon közel járnak.
Oneplus k..va jó telefon, viszont a szerviz, akivel Európában kapcsolatban állnak az katasztrófa.
Nekem elkezdett fura hangot adni a rezgőmotor, elküldtem szervizbe.
1 hét múlva visszakaptam, remekül össze is karcolták a kijelzőt...amit persze bizonyíts utólag...
Kijelző téma letudva üvegfóliával, elfedi a karcokat, de másodjára is elkezdett zörgő hangot adni a rezgőmotor., újabb szerviz.
2 hét után visszakaptam, közölték hogy az eszközzel nincs semmi baj.
Sajnos ez engem nagyon kiábrándított. Pedig maga a telefon kifejezetten király.
Viszont ezen kívül tényleg baromi jó telefon
- Prémium minőség
- Csúcs hardver
- Folyamatos frissítések, most jött ki a legújabb 7.1.1. rendszer
- Teljesen tiszta android, semmi sallang
- Maga az ügyfélszolgálat segítőkész
- Elég jó akku idő 1,5-2 napot kibír átlag használattal
#3
Hát igen, csak ahogy írod, ne legyen bajod a telefonnal, mert aztán ki tudja mennyi idő múlva, és milyen állapotban kapod vissza. :\
Én sem csak a részletfizetés és kedvezmény miatt említettem a Samsung előnyét, azt, hogy szolgáltatónál vásárolható.
Ez általában szerviz témában is plusz biztonság.
Hát igen.
Ez a szomorú a garanciában hogy ez sem garancia semmire :D
Csak ugye ilyenkor elgondolkozom, hogy azért vettem 150+ ezerért egy új telefont, hogy megkapjam a garanciával járó biztonságot.
Ennyi erővel megvehettem volna használtan is olcsóbban.
Mondjuk arra is rájöttem korábban, hogy a hazai szolgáltató sem garancia semmire.
Más műszaki cikkel jártam úgy, hogy elromlott, kicserélték, majd megint elromlott pár napon belül. Mentem kicseréltetni, jött egy tök buta eladó csaj, aki kb elküldött hogy "hát ez végül is működik". Majd harmadszor visszamentem, megint ott volt a csaj a háttérben és már ODA SEM JÖTT, hanem egy másik kollégáját küldte aki közölte hogy ott cím, keressem fel a gyártót, ők szarnak bele.
Végül ugyanúgy magamnak kellett le e-mailezni, elpostázni az árut...
Vagy egy haveromnak elromlott a hordozható merevlemez, minden adata rajta volt. Beadta szervizbe és onnantól konkrétan nem hallott 2-3 hónapig a cuccról, majd a sokadik telefonhívására közölték hogy nem tudják javítani mert már nem gyártják azt a típust és majdhogynem azért kellett könyörögnie hogy egyáltalán visszakapja azt ami az övé volt...
Nekem szerviz ügyben T-mobile-nál nincs rossz tapasztalatom, a beadott bootloop hibás készüléket 3 munkanap után futárral kiküldött új telóra cserélték zokszó nélkül.
Csak a telóvásárlásra visszatérve, éppen lejáróban van az előző 2 éves hűség és részlet, úgyhogy nagyon nézelődöm, mégis majdnem nem vettem észre a Moto Z-t.
Végre egy normálisan kitalált moduláris teló, jó hardverrel, reális áron.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!