Google Play Áruház nem tölt be, fehér a képernyő. Mi a gond?
Figyelt kérdés
- Gyorsító tárat töröltem az alkalmazásnál, de semmi.
- Újraindítottam a telefont, de semmi.
- Net kapcsolat van, mivel más netes alkalmazás elindul.
Esetleg köze lehet az új eszköz szoftver frissítésnek? (Még nem frissítettem, de jött ki egy köze l400 MB-os frissítés a telefonhoz.)
2017. márc. 4. 07:49
1/6 A kérdező kommentje:
A telefon LG G4.
2017. márc. 4. 07:50
2/6 A kérdező kommentje:
Frissítettem a szoftvert, így sem jó.
2017. márc. 4. 09:18
3/6 anonim válasza:
Próbáld meg még a Frissítések eltávolítása opciót is, és még a Google Play-szolgáltatások app-nál ürítsd a gyorsítótárat, vagy akár ennél is az összes adatot töröld.
4/6 A kérdező kommentje:
Google Play-szolgáltatások app-nál is ürítettem a gyorsítót, de így sem jó.
Szinkronizáltam újra a fiókot, de ez sem segített.
Időközben a szoftverfrissítést is megcsináltam, de még így sem jó.
Letiltva és leállítva nincs.
Wifi-vel is próbáltam, de se azzal, se mobilnettel nem nyitja meg.
Ez az egész azért gáz, mert így frissíteni se tudom az appokat emiatt.
2017. márc. 4. 10:14
5/6 A kérdező kommentje:
Úgy tűnik, megoldódott. A Play szolgáltatások le volt korlátozva wifire. Vissza vettem a korlátot, újra indítottam, és azóta jó... Köszi azért!
2017. márc. 4. 13:05
6/6 anonim válasza:
Én is így vagyok,nem indul,sajnos..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!