A gyártói vagy a forgalmazói garancia a jobb egy mobil vásárlása esetében?
Melyiket könnyebb utólérni szerinted?
Samsung Electronics Magyar Zrt.t vagy a
Kispista és társa Bt-t, Bivalyosganajtő, Fő u. 2 alatt bejegyzett "céget", ha garanciális gondod van?
Egyértelműen a gyártói. Ne írjatok hülyeséget neki. A gyártói nem azt jelenti, hogy a Kínában gyártott dolgot Kínában kell megreklamálnia.
Nálunk is van olyan termék, amelyre a haza forgalmazó ad garanciát, s olyan is, amelyre a gyár. Utóbbiak (esetünkben) jóval hosszabbak a hazai előírásoknál. 3, 5 illetve 10 évesek. Ez elég nagy előny. Azt nem tudom, hogy ez minden létező, gyári garis termékre is igaz-e.
Ha bibi van, akkor hozzánk kell fordulni mindig, ha mi adtuk el.
Csak a folytatás eltérő, de ez minket érint. Az egyiket a hazai szervizbe küldjük tovább, a másikat a gyárba.
Van olyan termékünk, ami pl. a gyártó nem javít, hanem cserél. Akkor is, ha a magyar szabályozás megelégszik a javítással. Nem vacakolnak vele.
Senki nem írt hülyeséget, te nem tudsz olvasni.
A példámban a Samsung egy bejegyzett nagy cég, ügyfélszolgálattal, szervizhálózattal, elérhetőségekkel.
Az ellenpélda pedig egy fél nap alatt bármikor eltüntethető fiktív zugkereskedő volt.
Mielőtt írsz, olvass és értelmezz, aztán okoskodj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!