Miért nem tudom szinkronizálni a Samsung Galaxy J3-as telefonnal a Google névjegyzéket?
Figyelt kérdés
Ez a telefoncsere után lett elérhetetlen funkció.Nem az enyém -a feleségemé- a telefon.Van google fiókja,stb.,de még a helymeghatározás sem elérhető.Be van kapcsolva minden,lett próbálva WiFivel,mobil adatkapcsolattal,de semmi.Egyedül a gmail az,ami elérhető.2017. febr. 22. 17:25
1/5 anonim válasza:
-újraindít
-szinkron ki-be kapcs.
-fiókbeállításba belép és egyesével szinkronizál
2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm,ki fogom próbálni!
2017. febr. 23. 06:40
3/5 A kérdező kommentje:
Sajnos semmi!Nekem gyanús,nem-e az a baj,hogy az előző telefont visszaállítottam a gyári beállításokra,még mielőtt megtörtént volna a fiók szinkronizálása az új telefonon.Ha tényleg ez,akkor hogyan lehetne ezt orvosolni?
2017. febr. 28. 19:35
4/5 anonim válasza:
onkrétan nem is sikerül a szikronizálás, vagy "sikerül" de mégsincsenek ott a névjegyek?
5/5 A kérdező kommentje:
Az biztos,hogy a névjegyek nem szerepelnek a Google "Névjegyzék"menüjében.A telefon azt írja ki amikor csinálom,hogy szinkronizálás,de pl.sem a "drive",sem a Goggle+,sem a "Helyelőzmények"nincsenek szinkronizálva.Viszont a g-mailjeit és a Play Áruházat látja,mint regisztrált felhasználó,de semmi más Google dolgot nem lát.Az én telefonom máris szinkronizál mindent,igaz,hogy a régimet még nem állítottam vissza a gyári beállításokra.
2017. márc. 2. 06:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!