Kihez fordulhatok ha az eladó nem válaszol az aliexpresstől?





Ott a dispute gomb. Megírod, hogy nem működik a telefon, és hogy full refundot kérsz(teljes visszatérítés).
Ha meg már elfogadtad, hogy megkaptad, akkor szerintem 0 esélyed van arra, hogy visszakapd a vételárat.





Öööööö. az eliexpresst próbáltasd már?
Amúgy ne haragudj, de nagyon gáz, amikor a magyar semmirekellő gittegyletet, a fogyasztóvédelmet bármilyen módon is megemlítetted.
Azt tudnod kell, a bizonyítás kényszere téged terhel.
De amikor hardverhibára hivatkozol, kösd fel a gatyádat. Tudod, a földhözcsapás, az emberi hülyeség, az eredendő butaság és a tunyaság nem hardverhiba.










Nekem eddig minden esetben megjött a visszatérítésem, akár Geek, akár Aliexpress, mondjuk összesen 3 eset volt. Mindig kérték, hogy küldjek fotót a hibás termékről. Az egyik egy bekapcsolhatatlan okosóra volt. Nos, a nem bekapcsolhatóságot nem lehet fotózni, szerintem a fotó csak arra kell, hogy igazolja, hogy tényleg megérkezett nálad a termék, nem beérkezés előtt akarsz már pénzt visszakapni, vagy fene tudja.
Szóval nem volt így gondom, max 2 levélváltás és jött vissza a pénz.
Amúgy akár Ali, akár Geek vagy Wish, az appban van lehetőség úgymond panaszt tenni eladóra. Na ezt az eladók nagyon szeretik elkerülni, mert kizárhatják őket a shopból,azon meg többet buknak, mintha visszafizetnénk a xar darabokat.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!