Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a teendő Alcatel Pixi 4...

Mi a teendő Alcatel Pixi 4 készülékkel, az alábbi problémánál?

Figyelt kérdés

Üdv! Alcatel Pixi 4 (5") dual sim készülékem van. Két hete vásároltam. Kb. 2 napja "ugrál", ha benne vagyok egy programban, kiugrik belőle, villog a képernyő, ugrál. :(

Egyelőre nem szeretném visszaküldeni, ha szoftveresen meg lehet oldani a problémát. Segítő jellegű válaszokat várok, mielőbb!!!



2017. jan. 20. 08:15
 1/6 anonim ***** válasza:

Ebből a leírásból aligha tudok bármit is kihámozni.

Miket töltöttél rá (appokat)? Volt-e olyan apo köztük, amit nem a Play áruházból töltöttél rá? Ha igen, mi volt az?

Ha meg szoftveres hiba, akkor előbb csinálj alapos mentést és gyári visszaállítást, hátha segít.

2017. jan. 20. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Igen, pár alkalmazást töltöttem rá. Időjárás, Messenger, Ebook olvasó. ami a régi telefonon is rajta volt.
2017. jan. 20. 12:15
 3/6 anonim ***** válasza:
Mentést és gyári visszaállítás után mi történt?
2017. jan. 20. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Megcsináltam! Változás nincs, legfeljebb, hogy picit gyorsabb lett. De ugyanúgy "kiugrik" a programokból: egy kis ideig zökkenőmentes, majd megbolondul.
2017. jan. 20. 13:57
 5/6 anonim ***** válasza:
Akkor szervíz. Bocsi, mást nem tudok mondani.
2017. jan. 20. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
:(((
2017. jan. 20. 14:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!