Mit lehet tenni ha még garanciális a telefon igaz csak a szoftverére, de nem tudják megjavítani? Bővebben lennt.
Figyelt kérdés
2015 nyarán vásároltam lg telefonomat közel 60 ezerért. 1+1 év garancia volt rá a második évre csak a szoftverére. Most vitzem vissza harmadszori alkalommal az elmúlt két hónapban,ugyanis két hetente elromlik az agya és nem lehet bekapcsolni. Két hét mire meg tudják szoftverezni ugyanis nem engedi a telefon a magyar nyelvű szoftvert telepíteni állításuk szerint legalábbis. Nos miután végre kész körülbelül két hétig működik aztán ismét nem lehet bekapcsolni. És ez megy most már harmadik alkalommal. Azt mondják a gyártó szervizbe nem küldik mert a felső sarkában van egy törés egyszer leesett,és szerintünk a szerviz igy nem csinál vele semmit és ugyanígy visszaküldenék.2017. jan. 13. 13:38
1/5 anonim válasza:
Idáig milyen szarvízbe csináltattad? Garis javítás valóban nem lesz, mert sérült a telefonod.
2/5 A kérdező kommentje:
Eddig a bolt ahol vettem küldte szervizbe. Ingyen csinálták a garancia miatt. Viszont most már lassan két és fél hónapja ,hogy szervizbe van. Ilyenkor mit lehet tenni?
2017. febr. 22. 12:58
3/5 anonim válasza:
Felhívod azt a szervizt, ahova a bolt küldte a telefonodat.
4/5 anonim válasza:
Hol vetted? Bolti garanciát kaptál, vagy gyártóit?
5/5 A kérdező kommentje:
Bolti garanciát kaptam
2017. febr. 22. 15:13
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!