Telenor, MyMenu esetében eltérő és kedvezőbb perccsomagokat kapok-e, ha különböző előfizetési címekre vagy nevekre regisztráljuk a családon belül a feltöltőkártyás előfizetéseinket, mint ha az összeset ugyanarra a címre/névre tennénk?
2 db dual sim-es mobilunk van, és egyelőre 3 telenor-os feltöltős SIM kártyánk. Ez utóbbiakból vegyesen a különböző családtagok nevein (és az előfizetések nem pont ugyanolyan néven futnak, amiatt sem, mivel közben névváltozás is történt, de nem volt még időnk ezt jelezni).
A fő kérdésem az tehát, hogyha a Telenor egy előfizetőhöz rendelten érzékeli pl. az említett 3 számot, akkor is különböző perccsomagokat ad (vagyis a megadott perccsomag kizárólag az adott számról való mindenkori hívás mennyiségétől függ csak)? Vagy pedig, ha különböző neveken futnak a Telenor-előfizetések egy családon belül, csak akkor ad számonként különböző tarifákat?
Meg vagyunk elégedve a MyMenu perccsomagjaival, de tapasztalataink szerint több (legalább 2) feltöltős SIM-kártyával lehet csak jól használni. Mert az adott heti keret lebeszélése után aránytalanul magasabb percsomagra vált szerintünk, ami nekünk már nem kifizetődő, mert annyit nem beszélünk.
Ezzel ellentétben, ha van 1-2 további MyMenu-s számod, akkor azokon különböző, így pl. alacsonyabb perccsomag nagyságú is akad, és akkor ezeket közül lehet a tényleges igényünk szerint válogatni (az pedig tökmindegy, hogy pl. hálózaton belül melyikünk hívja egymást).
Még egy kérdés, ezzel kapcsolatban: [link] :
"a fogyasztó az egy számlázási cím alá tartozó valamennyi előfizetés esetében elektronikus számla szolgáltatással rendelkezik": talán a Telenor azért ragaszkodik az említett elektronikus regisztrációhoz (e-komfort csomag kötelezettsége új előfizetés esetében) is egy számlázási cím alá tartozó valamennyi előfizetéskor, hogy az előbbiekben jelzett heti csomagváltási lehetőségeket kiszűrje/szűkítse (és emiatt büntet jelenleg 1000 Ft-ra /hó, ha ez nem teljesül):
Bocs, hogy kicsit hosszú voltam, előre is köszi a választ!
A kérdésedre igazán a szolgáltatódtól kapsz pontos választ. Ingyenes a hívás.
Az utolsóhoz csak annyit, hogy a nevemen két előfizetés van. Viszont a második más csomag, és a lányom fizeti, használja.
Az 1000 forint büntetés akkor jár, ha késedelmesen történik a fizetés. A lányom sajnos mindig késik, de az ezres bünti csak az ő számláján szerepel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!