Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyen esetben hova lehet...

Ilyen esetben hova lehet fordulni vagy mit lehet csinálni?

Figyelt kérdés
Vettem mág júliusban egy huawei p8 lite telefont ami ezalatt a pár hónap alatt meghajlott de elég durván, plusz teljesen elszált a wifi és s bluetooth is. Elküldtem a huawei szervízébe ahonnna az a levél jött vissza, hogy a deformitás miatt szálltak el a dolgok, de nem fogják garanciába megcsinálni mert külső behatásra hajolt meg a készülék. (Ami mellesleg kizárt) ilyenkor mit lehet tenni? Hogyan tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni, illetve ők mit tudnának csinálni?
2016. dec. 13. 18:52
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nyilván magától elhajlott. Persze.
2016. dec. 13. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Miért szerinted mi a bánatot csináltam vele??? Végig tokban volt hordva
2016. dec. 13. 19:17
 3/10 anonim ***** válasza:
Ráültél, elejtetted, elaludtál rajta, nagy hőmérsékletnek tetted ki... Nem is sorolom tovább. Ismeretlen eredetű fizikai károsodás esetén nem javítanak ingyen -kivéve, ha típushibáról van szó. Ezt megszívtad.
2016. dec. 13. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

"Ilyen esetben hova lehet fordulni ..."


Fel.

2016. dec. 13. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
T mobilban kötölték, hogy ez szériahiba és nem egy készüléket küdtek vissza ilyen probléma miatt.. nyilván mindenki ráült meg stb..
2016. dec. 13. 19:42
 6/10 anonim ***** válasza:
A telekomos "szakértők" meg a szerviz minősített szakvéleményével ellátva mondták ezt, ugye? No comment.
2016. dec. 13. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

#WasSmith

Nekem a Huawei saját ügyfélszolgálata mondta, hogy elég sok ilyen bejelentést kaptak(igaz p9nél), és ha beküldöm szervizbe megcsinálják.(be is küldtem, hozzá sem nyúltak, olyan indokkal hogy a működést nem befolyásolja.)

Azóta sajnos sikerült összetörnöm, és a biztosítótól kaptam újat, ami nem hajlott(még:D)

2016. dec. 13. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
De az P9 ember... A sony-nál volt, hogy elvált a kijelző ragasztása a háztól, a rosszabb minőségű kötőanyag miatt, azt javították is ingyen, sőt, alkatrészhiány esetén új készüléket (értsd: z5c vagy xc Z3c helyett..) adtak, ha nem volt egyéb hiba a készülékkel. A görbülés pedig eléggé nagy "egyéb" hiba, ami az előző modellre nem jellemző. Külső behajtás nélkül...
2016. dec. 13. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Tudom hogy p9, ellenben véleményem szerint ez nem zárja ki azt, hogy a kérdezőnek hülyeséget mondtak volna a t-mobilenál.
2016. dec. 13. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

És ezt a saját tapasztalataimra alapozom.

Az ügyfélszolgálat elismerte a hiábát, közölték, hogy tudnak ők is a problémáról, kárszámot is adtak, amit a kárbejelentő lapon fel is tüntettem, a szerviz mégsem nyúlt hozza.

Ezek után simán eltudnám képzelni, hogy régebbi készüléknél is lehet hasonló probléma.

(Viszont nem azt mondom, hogy átlagosnál nagyobb külső behatás nélkül annyira meg tud hajolni, hogy tönkremenjen benne a hardware)

2016. dec. 13. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!