Ilyen esetben hova lehet fordulni vagy mit lehet csinálni?
"Ilyen esetben hova lehet fordulni ..."
Fel.
#WasSmith
Nekem a Huawei saját ügyfélszolgálata mondta, hogy elég sok ilyen bejelentést kaptak(igaz p9nél), és ha beküldöm szervizbe megcsinálják.(be is küldtem, hozzá sem nyúltak, olyan indokkal hogy a működést nem befolyásolja.)
Azóta sajnos sikerült összetörnöm, és a biztosítótól kaptam újat, ami nem hajlott(még:D)
És ezt a saját tapasztalataimra alapozom.
Az ügyfélszolgálat elismerte a hiábát, közölték, hogy tudnak ők is a problémáról, kárszámot is adtak, amit a kárbejelentő lapon fel is tüntettem, a szerviz mégsem nyúlt hozza.
Ezek után simán eltudnám képzelni, hogy régebbi készüléknél is lehet hasonló probléma.
(Viszont nem azt mondom, hogy átlagosnál nagyobb külső behatás nélkül annyira meg tud hajolni, hogy tönkremenjen benne a hardware)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!