Telekom elofizetessel problemam akadt hivasok teren mit tegyek?
Biztos, hogy lehet bontani szerződést, nem életfogytig szól az :D
Meg kell nézni, hogy mi a "bünti", ha felbontod, elő kell venni azt a szerződést.
"a telekom viszont nem tesz eleget annak amire en elofizettem"
Nem hiszem hogy így lenne.
Csak rendeld meg a szolgáltatást és láss csodát.
Atyaúristen! Ahhoz hogy lásd a hívó számját fizetni kell? De hiszen ez alap már 1995 óta! Ekkora lehúzást életemben nem láttam!
Szerintem rögtön menj a fogyasztóvédelemhez, jelentsd fel őket malpraxisért!
"Eco, Eco XS, Mobil Otthon, Mobil Otthon Prémium díjcsomagok kivételével ingyenes."
eco xs szolgáltatásod van? Akkor úgy tűnik nem alap, fizetned kell. Jó kis lehúzás.
"A problema az volt h bekellett lepnem a telekom fiokomba es magamnak kellett elofizetni"
Vagy felhívod a 1430-as számot és megkéred hogy kapcsolják be.
" a telekom viszont nem tesz eleget annak amire en elofizettem"
Azért a helyedben elolvasnám azt a szerződést alaposabban.
"Telekomnak irtam 2 szer mar lassan ket hete, valasz azota semmi hivtam oket azt mondtak majd utana jarnak es hivnak."
Ugye azt tudod hogy a határidő ilyen esetekben 30 nap. a kivizsgáás eredménye pedig nagy valószínűséggel nem fog szabálytalanságot feltárni. De nem vagyok jós, mára már biztosan megérkezett a válasz.
Ahogy a gyakorlatban ez lenni szokott, a panaszos ritkán látja be hogy nem feltétlenül neki volt igaza ha pusztán a tényeket nézzük. Ami az, hogy vásárolt egy szolgáltatást, ami nem tartalmazott egy olyan dolgot, amit egyébként ő elvárt volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!