Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobile os mobilinternetet...

T-mobile os mobilinternetet vásároltam, megkaptam az smst, hogy sikeresen aktiválták a GONETM csomagot. Internetelérésem még sincsen. Miért?

Figyelt kérdés
Az oldalon megadott internetbeállításoknak megfelelően beállítottam mindent és így sem működik a mobilinternet. Az Edge E betüje mellett egy kis X található.

2016. okt. 20. 17:22
 1/2 anonim ***** válasza:
Helyesen beállított apn kell és engedélyezett adatkapcsolat.
2016. okt. 20. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Mindent beállítottam amit az ügyfélszolgálati automata elmond és engedélyezve van az adatkapcsolatom is.
2016. okt. 20. 20:01

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!