Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem enged be a boot...

Miért nem enged be a boot menübe? Sony m4 aqua

Figyelt kérdés
Bootloopos a telefon már frissítettünk mindent de nem javított rajra. Folyamatosan újraindul. A sony logóig feláll kb fél órát játszik ott. Megnéztem a boot menü fel van nyitva. De ha nyomom a felfele hangerőt és a powert csak rezeg de semmi. SOS

#Sony #bootolás #M4 #bootloopos
2016. szept. 27. 08:15
 1/5 Wadmalac ***** válasza:
A Sony Update Service-ben nem csak frissítés, de szoftver javító funkció is van, azzal kéne újratelepíteni.
2016. szept. 27. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
le tudnád ezt írni részletesen?
2016. szept. 27. 10:42
 3/5 Wadmalac ***** válasza:

Hát, elég rég néztem meg utoljára és még ha most feltelepíteném, sem tudnám előcsalni a menüt rádugott teló nélkül.


[link]


Innen tudod leszedni a komplett, most már Xperia Companion néven futó PC Comaniont.

Ha ez fel van téve és meg van nyitva, akkor kövesd ezt a Sonytól bemásolt leírást, ha rossz, ők a hunyók:

1. Győződj meg arról, hogy az Xperia Companion programot telepítetted számítógépedre, és a telefont feltöltötte legalább 80%-os töltöttségi szintre. Javasoljuk, hogy a számítógép a szoftver javítás idejére csatlakoztatva legyen az áramforráshoz. 2. Az Xperia Companion program megnyitását követően válaszd a Szoftver javítása/Software repair menüpontot és kattints rá, majd kattints a Következő/Next felületre. 3. Kérjük, győződj meg arról, hogy ismered a Google fiókhoz tartozó felhasználóneved és jelszavad, mielőtt továbbhaladsz a folyamatban. Ezek hiányában előfordulhat, hogy a szoftver javítása után nem tudsz belépni készülékedbe. Ezt követően kattints a program által megjelenített jelölőnégyzetre „Igen, ismerem a Google fiókom adatait”, majd kattints a Következő/Next felületre. 4. A következő oldalon a program felhívja az figyelmed a szoftver javítása során bekövetkező adatvesztésre. kattints a program által megjelenített jelölőnégyzetre „Tudomásul veszem, hogy az adataim törlődnek”, majd kattints a Következő/Next felületre. 5. Csatlakoztasd le az USB kábelt telefonodról és számítógépedről egyaránt. 6. Kapcsold ki telefonod, és várj 5 másodpercet. 7. Csatlakoztasd az USB kábelt a számítógépedhez. 8. Nyomd be, és tartsd is lenyomva a telefon hangerejének csökkentésére szolgáló gombot, ezzel egyidőben pedig csatlakoztasd a telefont az USB kábelhez. 9. Kérünk, várj addig, míg az alkalmazás automatikusan folytatja a javítást a következő lépéssel. 10. A szoftver javításához kövesd a programban megjelenő instrukciókat.

2016. szept. 27. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
azt nem tudod hogy a bot menübe hogy lépek be? ha az menne onnan már tudom a lépéseket. sajna nem vagyok gép közelbe most is tv-n pötyögök, a bot nincs lezárva
2016. szept. 27. 11:48
 5/5 Wadmalac ***** válasza:
Szerintem nem fogsz tudni belépni, a hiba kernel szinten lehet.
2016. szept. 27. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!