Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IOS 10-re való frissítés után...

IOS 10-re való frissítés után sem az iTunes, sem semmilyen más program nem működik/szinkronizál az iPhone 5S telefonommal. Miért? Mi a megoldás?

Figyelt kérdés

Pár napja frissült az iphone 5s-em ios 9-ről 10-re, azóta az iTunes azt írja, hogy 'Az itunes nem tudott csatlakozni az iphone készülékhez, mert érvénytelen válasz érkezett az eszközről."

Már többször újratelepítettem az itunes-t (a legújabbat természetesen), a gépet (amin egyébként Windows 10 van, ha számít valamit), mégsem működik. És más programmal sem tudok csatlakozni a telefonra (a gép felismeri egyébként, tehát nem azzal lehet a gond). Hardver hibára nem gyanakszom, mert kb egy hónapja vettem a telefont, újonnan és ios 9-el jól működött. Valami ötlet? Köszönöm előre is!



2016. szept. 17. 12:40
 1/4 anonim ***** válasza:
iOS 10... Sajnos még elèg sok hiba van benne!
2016. szept. 17. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Akkor szerinted várható, hogy hamarosan kijavítják és ez csak egy bug? Vagy megérné egy gyári visszaállítást csinálni?
2016. szept. 17. 12:48
 3/4 anonim ***** válasza:
Igen sajnos kicsit kiforratlan még, nekem szerencsére ilyet nem csinál, de pl volt olyan zene amit nem játszott le a frissítés után. Azt tudom tanácsolni hogy várd meg a hibajvaító frissítést és ne rögtön telepítsd hanem 1-2 nap múlva
2016. szept. 17. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Akkor várok. :)
2016. szept. 17. 12:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!