Samsung Galaxy S7 edge vizszintes fekete-szurke csikok?!?!
Figyelt kérdés
Üdv.
A mai napon délután teljesen váratlanul fekete-szurke csíkok jelentek meg haverom telefonján, tok van rajta, és nem igazán látott még ütődést. Nagyjából egy 3 hetes készülékröl beszélünk.
A b-tel töl vették, elvileg ő elmondása szerint 3 év garanciával. De most néztem az oldalon, és 1+1 év boltit adnak. Ami köztudott hogy szart sem ér többnyire. Szerintetek javítani fogják?
Ő tényleg semmit nem csinált vele.
Ui.: Egyébként ahogy állítja a fényerőt, úgy mozog vele együtt az a 3-4 fekete sáv. Ha maxra tolja a fényerőt akkor nem látszik egyáltalán, teljesen hibátlan. Factory resetet próbáltunk.
Maga az amoled halhatott meg?
2016. szept. 14. 17:37
1/6 anonim válasza:
na ennyit ér a nagy s7 edge 300 rugóért
2/6 Trevor. válasza:
Egy ilyen árú telefont érdemes lenne gyártói garanciával venni és nem gsm boltból. Meg kell próbálni gariztatni először a B-tel-nél, ha nem sikerül, akkor amennyiben a számlán rajta van az IMEI szám, jöhet a gyártói gari.
3/6 A kérdező kommentje:
Elvileg van gyári garancia is rá, gyári Samsung papírt is kapott, stb. Apja volt bent ma, Samsung-hoz kell bemenniük, elvileg egyből kapni fog egy teljesen újat.
2016. szept. 15. 18:55
4/6 anonim válasza:
Nekem rozsaszin csik volt fentről lefele, kicsereltek a kijelzőt es kesz, keztől vettem de telekomos papirokkal ugyh elinteztem a garit masfel het utan visszajött
5/6 A kérdező kommentje:
Már visszakapta, 2nap alatt kicserélték hivatalos Samsung szervizben a kijelzőt. Elvileg még az első S7 generációs kijelző volt benne, amiben előfordult ez a probléma, mostmár az új van benne.
2016. szept. 18. 15:09
6/6 anonim válasza:
nagyon sokan panaszkodtak erre a kijelző problémára xda forumon is, de szerencsére a samsung elég korrektől állt hozzá a dolgokhoz, és egyszer olvastam, hogy egy samsung care appba beregisztrálsz es nemtudom melyik időintervallumba ha talán kiadásátol kezdve első 3 hónapig vetted a telefont egy kijelzőcserét ingyen vállalnak, ugyh. gondolom a samsungék is rájöttek a hibára de szép tőlük, hogy vállalják a felelőséget és kicserélik, nem ugy mint a sony ami vizálló de ha beázzik akkor már az a vásárló problémája és magasról le se ejtik a dolgot
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!