Miért vett le ennyi pénzt a semmiért a telenor? Feltöltőkártyás mobilinternet.










a telenor ritka gyökér cég
Nekem egyszer elromlott a hipernetes modemem(garancia időn belül)bevittem
kb 2 hét mulva értesítettek hogy kész.
Értementem hazavittem, és ugyanolyan szar volt mint mikor bevittem.
Na én visszavittem, ott a kis taknyos gyerek előadást tartott nekem hogy nem értek hozzá azért nem jó a modem.
Én meg mondtam hogy baszák meg, én cserét kérek vagy tényleg javítsák meg.
Elküldték megjavítattni.
Megint visszakaptam ugy hogy nem müködött.
Írtam a telenornak egy emailt hogy mi a facért nem képesek kicserélni azt a 10 ezer forintot érő szart, miért jó az nekik hogy velem genyóznak.
Erre 2 nap múlva jött az sms hogy mehetek a modemért.
És láss csodát, kicserélték.
Ennyit a telenor ügyfél barát szolgáltatásairól...





Én azt gondolom amikor engedélyezted az adatforgalmat a 2 simes telefonon, akkor a nem előfizetéses is aktív lett és adatcsomag nélkül is lehet netezni, csak veszett drágán.
Mivel ahogy előttem is említették, a prepaid nem megy túl a rendelkezésre álló egyenleg keretén, az előfizetésesnél pedig ha nincs más beállítva, akkor csak az sms figyelmeztetésből tudod meg hogy gáz van.
Mindenesetre egy személyes ügyfélszolgálati ügyintézés során kideríthető a turpisság.
Ja, és kezdj gyűjteni a számlára.
Ez ellen egyetlen egy módszer van, az, ha az előfizus simen korábban kérted a mobilnet elérhetőség kikapcsolását a szolgáltatótól. Ilyen esetben ha mégis adatforgalom okozott költséget, az nem a te hibád, hiszen a szolgáltató nem tett eleget a kérésednek.
Gondold át hogy történt, mindegy az előfizus simed melyik szolgáltatóé, egyformák a lehetőségeid bármelyiknél.










Inkább az lehet, hogy az új SIM-hez olyan telefonszámot kapott, amely már egyszer használatban volt és a telefonszám előző tulajdonosa csinálta a tartozást. Az SMS-t pedig kiküldték a számára, amelynek az új tulajdonosa pedig frászt kap...
Be kellene slattyogni a Telenorhoz és tisztázni velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!