Jogosan reklamálhatok ha nem csinálják meg vagy buktam? (GSM szerviz)
Adott egy Z3 Compact. Augusztus 8.-án beadtam a szervizbe azzal a problémával, hogy a memóriakártya nem marad a helyén. Ott helyben a tag meg is állapította, hogy 2 tű el van hajolva, vagy visszahajlítják vagy foglalat csere.Ott hagytam a telefont (nem kaptam erről papírt, hogy beadtam vagy valami...)
Rá 2 napra (10.-én) hívtak, hogy a foglalatot fogják kicserélni és, hogy 7 ezer forintomba lesz. Mondom jó, csinálják. Rá 2 hétre (26.-án) végre érte mentem, megcsinálták. Erről sem kaptam semmilyen papírt, hogy ott járt vagy valami...eddig nem is volt vele "semmi baj". Néha gondolt egyet és kiírta, hogy az SD kártya sérült. Ilyenkor csak az segített, hogy kivettem és visszaraktam. Azt hittem, a memóriakártya volt a rossz. 2 napja lecseréltem, ugyan ezt csinálja és most már nem mindig segít, hogy kiveszem és visszarakom mert hibádzik tőle a telefon (több SD kártyával is próbáltam, formázni...stb de ugyan az)...megelégeltem. Ha nincs benne memóriakártya, hibátlanul működik. Ha visszaviszem, hogy kezdjenek vele valamit, mert ez így nem állapot, akkor meg fogják csinálni díjmentesen vagy azt mondják, hogy így jártam mert nincs mivel bizonyítsam, hogy ott járt?
Ja, és elvileg "kicserélték" a foglalatot, nem is olyan mint amilyennek kéne mert nem megy bele mindig elsőre...de van hogy többször se, oldalt kell megnyomjam és akkor benne marad..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!