Telekomnál működik valakinek az SMS-ben való mobilnet előfizetés?
Figyelt kérdés
Akárhányszor próbáltam eddig, mindig ezt írta vissza:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) "NETPLUSZL" szolgáltatást nem tudtuk Önnek bekapcsolni. Üdvözlettel: Telekom"
Havi díjas díjcsomagom van. Nem értem, miért nem tudják aktiválni mellé a mobilnetet...
2016. aug. 19. 18:55
1/2 anonim válasza:
Biztos, hogy jól rendelted meg? A megrendelést a 1430-as számra kell küldeni az alábbi módon "+NETPLUSZL", természetesen idézőjelek nélkül. Ha nem sikerül megrendelni, akkor elképzelhető, hogy speciális csomagban vagy, ami mellé ez nem rendelhető. Ha a fenti kóddal sem megy, akkor érdeklődj telefonon a 1430-on, vagy személyesen valamelyik Telekom üzletben.
2/2 A kérdező kommentje:
Pont így rendeltem meg, ahogy leírtad. Többször is próbáltam azóta, nem működik.
Amúgy sima előfizetésem van, a legolcsóbb, azt hiszem Eco vagy valami ilyesmi nevű csomag. Nem tudok róla, hogy bármi speciális lenne vele kapcsolatban, de hát ezek szerint mégis. :D
Na nembaj, úgyis pár hónap múlva lejár a hűségidőm és szolgáltatót váltok. Addig kibírom net nélkül is. :D
2016. szept. 1. 15:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!